12 февруари 2014 г.

Здравейте! На 22 години съм, студентка и в свободното си време следя бюти блоговете. Срещала съм много постове за козметика, но за парфюми - не много. Затова като съм начинаеща мисля да направя един. :) Тук слагам всички мои парфюми,които съм ползвала и още ползвам. А като се замисля само 1-2 се ползват редовно. Всички други " хващат прах ".

True Glow от Avon :

Милилитрите и цена не помня. Имам 2 опаковки от него и ако ме питате защо? няма да мога да ви отговоря. Преди много ми харесваше плодовия му аромат, но дотолкова свикнах с него,че вече не го ползвам. Много ми идва слаб, и след 30 мин - 1 час вече не го усещам върху себе си. И сега така тея 2 опаковки заемат просто място на рафта неизползвани. 

Следващия парфюм е този :
Почти нищо не знам за него, защото  ми е подарък. И аромата си му е силничък, но много трудно се пръскам с него заради малката разфасовка.. И ако сте забелязали няма помпичка за пръскане.. може би и затова и него не използвам.

Следващия е на Valentino :

Отново милилитри и цена не помня, но парфюма е почти пълен.Не го използвам от много време. Отново ми идва със много слаб аромат и не го усещам след първия час, въпреки твърдението на околните,че мирише..

Like a girls' night out на Essence

Много ми харесва аромата- за съжаление не мога да опиша аромата. Редовно беше използван, но за съжаление свърши и тогава реших,че трябва да го сменя с друг аромат. Но някой ден пак ще се върна към него. :)
Горния парфюм го замених с ето този :




Уникален, силен и дълготраен аромат. Цената му май беше около 6-7 лева със шишенцето.

И това е най-любимия ми парфюм, може би защото ми е подарък от приятеля ми :





Дълготраен, нежен плодов аромат и трае поне според мен 4-5 часа.

И замалко да заправя този парфюм - Rare Pearls на Avon :

Дълготраен и трае отново 4-5 часа. Около 20 и няколко лева съм го поръчала,защото точно тогава имаха някакви празнични намаления.

Знам,че съм нова и незнам колко съм се справила с първата си публикация. Дано ви е харесало и ще гледам да се развивам и занапред. :)

2 коментара:

  1. Здравей! Успех с блога! :)
    От изброените парфюми не съм пробвала никой, но съм голям фен на парфюмите на Avon. При мен са доста издръжливи, особено за цената си.
    Много ще се радвам на още парфюмни постове.
    Поздрави, Маги

    ОтговорИзтриване
  2. Честит първи пост и нов блог!
    Поздрави, С.
    Girl's temptations

    ОтговорИзтриване